طبق قانون جدید بانک مرکزی، برای کارت به کارت و گرفتن موجودی، تو اپهای پرداخت، باید شماره موبایل ثبت نام شده تو اپلیکیشن به اسم صاحب کارت باشه. بخاطر اینکه کسی نتونه صرفا با داشتن اطلاعات کارت، حساب یه نفر رو خالی کنه. با این شرایط حتی اگه کارت مبدا و مقصد مال شما باشه ولی سیمکارتی که باهاش از اپ استفاده میکنین به اسمتون نباشه، نمیتونین پولی رو جابجا کنید.
برای چک کردن اینکه خط به اسم خودتونه، کدملیتون رو با همون خط به 3000150 بفرستین، اگر از CRA.ir جواب بیاد یعنی خط به اسم شماست اگه جواب نیاد کدملی شما و صاحب خط یکی نیست و برای انتقال وجه.
یا باید با سیم کارتی وارد اپ بشین که به اسمتونه یا سیم کارت رو به نام خودتون بزنید. بعد از حداکثر هفت روز، تغییر مالکیت سیمکارت، تو سامانه مانای بانک مرکزی اصلاح میشه و میتونین با اپ مثل قبل کار کنید، ولی اگه باز همون پیام خطا اومد و مطمئنین که سیمکارت به اسم خودتونه، باید برین بانک صادر کنندهی کارت و بگین اطلاعات سامانه مانا رو به روز کنن. فقط، اطلاعات مانا روزی یک بار به روز رسانی میشه، یعنی نتیجه درخواست تغییرات امروز، فردا اعمال میشه.