in1min logo
لپتاپ‌ها و هدست‌ها روی میز بخش پشتیبانی مشتریان یک شرکت

اهمیت بخش پشتیبانی در اپلیکیشن‌ها

روابط عمومی
|
۳ آبان ۱۴۰۰

مشتری‌هایی که از یه شرکت خرید می‌کنند براشون مهم نیست که اون شرکت برای تهیه و ارسال محصول با چند جا ارتباط داره. اونها به دنبال یه تجربه راحت و بی دردسر هستن. از هر 100 نفری که از صحبت با پشتیبانی ناراضی باشن، 74 نفرشون ترجیح میدن دیگه از اونجا خرید نکنن. یکی از اجزای اصلی تجربه مشتری هم نحوه برخورد پشتیبان‌ها با اونهاست.

تعهد اصلی اپ‌های سرویس‌دهنده، روی ارسال درست و به موقع است، ولی هر توجیهی که ناهماهنگی سیستم رو بخواد بندازه گردن یکی از اجزای سیستم، اعتماد مشتری و حرفه‌ای بودن برند رو میبره زیر سوال. مثل مربی فوتبال که همه باخت‌هاش رو بندازه گردن اشتباه فردی بازیکن‌هاش.

در این اپلیکیشن‌ها چون محصول نهایی یکسانه، پشتیبانی منظم و دقیقه که باعث میشه کاربر بین سرویس‌های مختلف یکی رو انتخاب کنه. پس بهتره پلتفرم‌های این مدلی در کنار هزینه‌های هنگفت تبلیغاتی، برای بهبود سیستم پشتیانی و آموزش پشتیبان‌هاشون هم خرج کنن. خوبه کاربرها هم با شرکت در نظرسنجی‌ها و گذاشتن کامنت‌های دقیق، اپ‌ها رو جوری تربیت کنن که بتونن سرویس بهتری به مشتری بدن.

دلینو

به اشتراک بگذارید

همراه ما بمونید

اگه دوست دارید فهرست مقاله‌ها و ویدیو‌های جدید این‌وان‌مین رو توی ایمیلتون داشته باشید، اینجا برای ما آدرسش رو بنویسید