برای بالا بردن امنیت سفر با تاکسیهای اینترنتی مثل اسنپ و تپسی حواستون به این موارد باشه:
موقع استفاده از تاکسی اینترنتی اگه مدل و پلاک ماشین دقیقا همونی که تو اپ نوشته، نبود به هیچ وجه سوار نشین و به پشتیبانی بگین چون اگه مشکلی پیش بیاد، اسنپ به مشخصات ماشین جدید دسترسی نداره.
اگه راننده اصرار کرد حتما نقدی بدین یا کارت به کارت کنید تا بعدش لغو سفر کنه، قبول نکنید. چون مثل اینه که شما سوار ماشین نشدین و هر اتفاقی بیفته قابل پیگیری نیست. اگه راننده بعد سفر بهتون پیام داد یا زنگ زد حتما به پشتیبانی بگین.
رانندهها کارمند شرکتهای تاکسیرانی اینترنتی نیستن و شرکت فقط برای ارائه خدمات داخل اپ اونا رو تائید کرده. اگه با راننده خارج اپ توافق کنید که بیاد دنبالتون، شرکت نمیتونه برا امنیت سفر کاری کنه.
موقع بازکردن حساب کاربری یه توافق نامه رو تائید کردین، مثلا افراد زیر 18 سال نمیتونن تنها سوار ماشین بشن. به اینا دقت کنید، اگر خارج توافق نامه اتفاقی بیفته شرکت نمیتونه درست پشتیبانی کنه.
در نهایت اگه موقع سفر اتفاقی پیش اومد، همون موقع یا بعد از پیاده شدن، از سرویس امنیت سفر استفاده کنید و مستقیم با تیم امنیت سفر تماس بگیرین یا اگه نمیتونستید حرف بزنید از ارسال پیام فوری استفاده کنین.